Malá auta
Jak vyvázne miniauto ze střetu s větším vozem? Špatně, řidič je v nebezpečí

Německý autoklub ADAC poslal čtyři miniauta proti těžké překážce zastupující auto nižší střední třídy, jakým je například Škoda Octavia.
Škoda Yeti má nejméně problémů na technických prohlídkách

Německá síť technických kontrol GTÜ vyhodnotila pět milionů prohlídek aut a sestavila žebříčky podle jejich kvality. Absolutním vítězem je Škoda Yeti.
Pařížský autosalon se blíží: Automobilky se trumfují, která má lepší novinku

Výstava aut ve francouzském hlavním městě začne 27. září, výrobci aut už začínají představovat své novinky nyní. Po Volkswagenu Golf slaví premiéru také Mazda 6 kombi nebo přepracovaný Ford Fiesta.
Test Fiatu Panda 1,2: největší mezi malými
Od roku 2003 sjelo z výrobních pásů v polském městě Tychy bezmála dva milióny Fiatů Panda. Nová generace, jejíž výroba se přestěhovala na jih Itálie, má na úspěch své předchůdkyně navázat. V čem se nová panda liší od své starší příbuzné?
Čím je město větší, tím méně jeho obyvatel má auto

Ucpané
silnice, drahé parkování, pomalé cestování – auto ve velkých městech
představuje stále častěji spíše zátěž než výhodu.
Opel Adam se postaví minivozům v čele se Škodou Citigo

Adam se v prodeji objeví příští rok a na rozdíl od tvarově jednoduché
miniškodovky dostane mnohem atraktivnější kabát. Opel Adam bude lifestylovější a
nabídne větší možnosti individualizace.
Nové clio začíná designérskou revoluci Renaultu

Stejně
jako Škoda s rapidem nastartovala změnu tváře mladoboleslavských aut, Renault
představil nové clio jako první model své „designérské renesance“.
Jaké závady má nejčastěji bazarová Škoda Fabia?

Malá
škodovka má všechny kvality svého mateřského koncernu Volkswagen. Ale také řadu
společných nedostatků. Nereziví, řízení i brzdy jsou většinou odolné. Nejstarší
kusy mají problémy s těsností motoru, ze kterého uniká olej.
Méně než čtyři litry na sto kilometrů? Rio, fabia i corsa to slibují

Ještě nedávno byly turbodieselové motory tak drahé, že se jejich pořízení do malého auta nevyplácelo. Protože však evropské předpisy nutí automobilky k výrobě úsporných modelů, cena naftových vozů postupně klesá. Server AutemBezpečně.cz otestoval tři malá auta, která deklarují průměrnou spotřebu v rozmezí od 3,4 do 3,9 litru nafty na 100 kilometrů. Nejlevnější z nich vyjde na necelých 300 000 korun.
Test Toyoty Yaris 1,33: malé auto, které chce ulovit také muže
První dvě generace Toyoty Yaris slavily úspěch hlavně u žen-řidiček. Ve svém novém provedení chce zaujmout i muže. Například svým designem, ale také zvětšeným vnitřním prostorem a prodlouženou délkou.