Škodovky
Ocenění pro nejlepší motor současnosti získal benzinový litrový tříválec pro fordy

Evropská
odborná porota volící motor roku 2012 vybrala jako nejlepší ten, který je zatím k mání jen ve Fordu Focus, ale brzy se objeví také pod kapotou modelů B-Max a
C-Max.
Škoda Superb je nově k mání za příplatek 50 tisíc ve verzi Outdoor

Kombík
superb dostává paket Outdoor, který mu dává terénní vzhled. Světlá výška vozu
se však nemění.
Němci jsou nejspokojenější s mercedesy, u Britů vedou jaguary

Podrobný
průzkum spokojenosti s vlastněnými auty ukazuje velké rozdíly
v jednotlivých zemích. Škodovky si lépe vedou v Anglii než
v Německu.
Automobilky dále spojují síly a navzájem si půjčují modely

Před
pár týdny oznámily vznik aliance Opel a francouzský koncern PSA sdružující
Peugeot a Citroën. Nový Citroën C5 tak má vzniknout na bázi Opelu Insignia.
Nová škodovka má jméno Rapid, řekl šéf automobilky na výstavě v Číně
Zítra začíná v Pekingu autosalon, ale mladoboleslavská značka už v neděli oznámila jméno svého nového modelu. Rapid je o něco menší než octavia a jeho výroba začne za několik měsíců.
Která auta se letos kupují, a o která není zájem? Vedou škodovky, druhý je už Hyundai

Hyundai už v Česku postoupil na druhou příčku v prodejích nových osobních aut. Polepšil si také Nissan.
Škoda loni prodala nejvíce aut v Číně, nový model představí v Paříži
Každé
třetí nové auto na českém trhu má logo Škodovky. Česko však není
nejdůležitějším odbytištěm mladoboleslavské automobilky. Tím je Čína, následují
Německo a Rusko.
Jaké závady má nejčastěji bazarová Škoda Fabia?

Malá
škodovka má všechny kvality svého mateřského koncernu Volkswagen. Ale také řadu
společných nedostatků. Nereziví, řízení i brzdy jsou většinou odolné. Nejstarší
kusy mají problémy s těsností motoru, ze kterého uniká olej.
Couvací kamery vidí tam, kam řidič nedohlédne. V autě jsou stále obvyklejší

Parkovací
kamery míří za oceánem do povinné výbavy osobních aut. Také v Evropě je
kamerka na zádi vozidla stále obvyklejší výbavou dokonce i malých a levných
aut.
Méně než čtyři litry na sto kilometrů? Rio, fabia i corsa to slibují

Ještě nedávno byly turbodieselové motory tak drahé, že se jejich pořízení do malého auta nevyplácelo. Protože však evropské předpisy nutí automobilky k výrobě úsporných modelů, cena naftových vozů postupně klesá. Server AutemBezpečně.cz otestoval tři malá auta, která deklarují průměrnou spotřebu v rozmezí od 3,4 do 3,9 litru nafty na 100 kilometrů. Nejlevnější z nich vyjde na necelých 300 000 korun.