Spotřeba paliva
Od listopadu budou mít pneumatiky označení jako pračky nebo ledničky

Od
začátku června mohou výrobci pneumatik označovat své výrobky štítky, které se
podobají energetickým nálepkám na elektrospotřebičích. Od podzimu to bude
povinné.
Jízdní kolo na střeše auta zvýší spotřebu o více než dva litry

Až
o dva a půl litru na sto kilometrů zvýší spotřebu paliva jízdní kola na střeše
auta. Cestování se tak prodraží o korunu na každý kilometr.
Ceny benzinu lámou rekordy. Jak jezdit za míň?

Ekonomickou
jízdou lze ušetřit i několik litrů na sto kilometrů.
Test letních pneumatik 2012: levné pláště z Asie propadly

Kvalita
letních pneumatik se ukáže hlavně na mokru. Zatímco dražší značkové výrobky
bezpečně auto zpomalí, levná čínská konkurence má mnohem delší brzdnou dráhu.
Při drahém palivu se počítá každý litr. Jak ušetřit v zimě?

Ceny
benzinu i nafty trhají rekordy. K nelibosti řidičovy peněženky. Hlavně
v zimě však lze ušetřit i pár litrů paliva na každých sto kilometrů. Jak?
Třeba tím, že střešní box necháte na autě jen tehdy, když jej opravdu
potřebujete.
Test střešních boxů ADAC: vyhrál Thule, který je však menší, než výrobce udává

Ne
každý box se hodí do zimního počasí, málokterý udrží lyže při nehodě ve svých
útrobách a údaje o objemu jsou jen orientační. Takové výsledky přinesl
srovnávací test střešních boxů autoklubu ADAC.
Přijíždí nový bavorský král: BMW řady 3

BMW
řady 3 opouští vyhraněný design, který se řadě lidí líbil, ale měl také spoustu
odpůrců. Nová „trojka“ bude podobně jako BMW řady 5 uhlazené auto se sportovním
nádechem.
Test Škody Octavia 1,6 TDI s paketem Green Tec: eko za malý příplatek
Donedávna byly škodovky s ekologickou výbavou k mání pouze v drahé verzi Greenline. Od půlky roku je možné přikoupit nový paket Green Tec k motorům 1,4 TSI a 1,6 TDI. Druhý jmenovaný byl pod kapotou testovaného vozu.
Auta dostanou barevné značky jako ledničky nebo pračky

Od prvního prosince letošního
roku musí všichni dealeři nových aut v Německu přidat k nabízenému
zboží visačku známou z prodejen lednic, myček nebo jiného elektrozboží.
Objem a počet válců u motoru nic nenahradí? Platí to stále méně

Dlouho v automobilovém světě platilo, že správně výkonný motor musel mít co nejvíce válců a co největší objem. Nejnověji se tomuto přežitku postaví Ford, který připravuje tříválec s turbem a objemem jeden litr. Jeho výkon má být 120 koní.