Škoda Octavia Scout zvládne těžší přívěs a lépe si poradí s terénem
Oplastovaná Škoda Octavia s pohonem všech kol a s vyšší světlou výškou doplní nabídku tuzemského bestselleru.

Mladoboleslavská automobilka uvádí, že nová Octavia Scout utáhne těžší přívěs, zlepší se její stoupavost a rozjezdové vlastnosti.
Čím se verze Scout odliší od běžných octavií kombi? "Vpředu a vzadu má vůz mohutné, černým plastem chráněné nárazníky se stříbrnými prvky ve stylu terénních vozů.
V přídi je široký otvor přivádějící vzduch do motorového prostoru a ostře řezané mlhové světlomety. Prahy a lemy blatníků chrání černé plastové kryty, podobně jsou černými ochrannými lištami chráněny také boky dveří," uvádí Škoda Auto v tiskové zprávě.
Octavia Scout je vyšší a má pohon všech kol
Světlá výška je oproti běžné octavii větší o 33 milimetrů. Součástí sériové výbavy jsou sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin. V interiéru je kůží potažený multifunkční tříramenný volant a prvky v designu Scout.
Cenu Octavie Scout automobilka zatím neoznámila. Dá se očekávat okolo 650 tisíc korun v základním provedení.
Maximální hmotnost přívěsu vzrostla díky nové mezinápravové spojce Haldex o 25 procent na dvě tuny.
Inovovaný pohon všech kol vylepšuje také rozjezdové vlastnosti a stoupavost Octavie Scout. "Díky zvětšení nájezdových úhlů zvládá náročnější terén," tvrdí automobilka.
V nabídce pro octavii do lehkého terénu budou dva dieselové a jeden benzinový motor. S největší pravděpodobností půjde o agregáty 1,6 TDI (105 koní), 2,0 TDI (150 k) a 1,8 TSI (180 k).
(buč)
Interiér nové Octavie Scout
Čtěte také:
Test Škody Octavia Scout 4x4 2,0 TDI: oktávka, která je doma na horách