reklama  
 
 
Domů > Spodní články

Srovnání kombíků: praktická auta s velkým kufrem zlevňují


velikost textu:
     
9.února 2011 00:02
 
Octavia kombík je v základní verzi o 12 tisíc levnější než přesně před rokem a dá se pořídit za 365 tisíc korun. Navíc ji na rozdíl od loňska pohání turbomotor. Dokonce za méně než 300 tisíc je nyní k mání kombík Renault Mégane, velké slevy se dočkal v meziročním srovnání o 50 tisíc levnější Ford Mondeo kombi. AutemBezpečně.cz přináší opět po roce velký přehled všech kombíků na českém trhu.

Peugeot
Nový Peugeot 508 SW se v prodeji objeví už v březnu 

 

Zcela bez ohrožení konkurenty zůstává osaměle, s cenou sto korun pod hranicí 200 tisíc korun, jednoduchý, ale obrovský kombík Dacia Logan MCV.

Levně lze pořídit také některý z nejmenších kombíků, kterým v prodejích vévodí Škoda Fabia Combi. Stejně jako Seat Ibiza ST nebo Peugeot 207 SW stojí tento mladoboleslavský praktik 235 tisíc korun v základním provedení. Ještě o 15 tisíc je díky akční nabídce levnější konkurenční Renault Clio.

Francouzská značka drží ceny při zemi i mezi většími auty. Renault Mégane kombi 299 900 korun, to je navlas stejně jako Škoda Octavia Tour Combi - oktávka druhé generace se starým tvarem světel a chudší výbavou než běžný model.

Ještě o 20 tisíc nižší základní cenu má v Nošovicích vyráběný Hyundai i30 cw, na hranici tří set tisíc korun začíná ceník také další korejské značce Kia u modelu cee´d SW.

Jen o pár desítek tisíc dražší je nyní Ford Focus kombi, který dostal výhodnou výprodejovou cenu zahrnující i širokou základní výbavu.

Mezi kombíky střední velikosti se nově objevuje také Opel Astra Sports Tourer, jeho základní cena činí 358 tisíc korun.

reklama

Ve třídě největších kombíků kraluje prodejům Superb Combi, jeho cenovka je v meziročním srovnání o 10 tisíc vyšší - nyní přijde nejméně na 604 900 korun.

Na výsostní postavení Škody Superb útočí Ford Mondeo kombi se základní akční cenou stlačenou na 530 tisíc korun a o 10 tisíc draží Opel Insignia Sports Tourer.

Přinejmenším o jedno cenové patro níže je opět Renault s Lagunou kombi. Její cenovka začíná na přívětivých 450 000 korunách.

Mezi nejočekávanější letošní novinky mezi kombíky patří nová generace Fordu Focus kombi, který se v prodeji objeví na přelomu května a června.  

Dřívější premiéru chystá Škodě Superb konkurující Peugeot 508 SW, jehož uvedení se plánuje už za měsíc.

(buč) 

 CENY A OBJEMY zAVAZADLOVÝCH PROSTORŮ KOMBÍKŮ

VůzObjem kufru (l)Akční základní cena (kč)Základní cena (Kč)

 Malé kombíky

Škoda Fabia Combi 505/1485 - 234 900
Peugeot 207 SW 428/1433 234 900 289 900
Renault Clio Grandtour 439/1277 219 900 239 900
Seat Ibiza ST  430/1164 - 234 900

 Střední kombíky

Škoda Octavia Combi Tour 605/1665  - 299 900
Škoda Octavia Combi 605/1665 364 900 372 900
Dacia Logan MCV 700/2350 - 199 900
Ford Focus kombi  482/1525 329 990 453 190
Hyundai i30cw 415/1395 - 279 990
Kia cee´d SW 534/1664 284 980 304 980
Opel Astra Classic Caravan 490/1590 274 900 324 900
Opel Astra Sports Tourer  500/1550 357 900 403 900
Peugeot 308 SW 573/1736 329 900 374 900
Renault Mégane Grandtour 491/1567 299 900 334 900
Saab 9-3 SportCombi 477/1331 - 689 000
Seat Exeo ST 442/- - 567 900
Volkswagen Golf Variant 505/1495 376 600 416 600
Volvo V50 417/1307 -

 575 000

Audi A4 Avant 490/1430 - 770 100
BMW řady 3 touring 460/1385 - 728 750
Mercedes třídy C kombi 485/1500 - 810 000

 Velké kombíky

Škoda Superb Combi 633/1865 - 604 900
Citroën C5 Tourer 505/1462 574 900 639 900
Ford Mondeo kombi 549/1740 529 990 571 990 
Honda Accord Tourer 405/1250 - 679 000
Mazda 6 Wagon 519/1750 - 599 900
Opel Insignia Sports Tourer 540/1530 539 900 599 900
Renault Laguna Grandtour 508/1593 449 900 509 900
Subaru Legacy kombi 526/1726 - 695 000
Toyota Avensis kombi 543/1610 - 599 900
Volkswagen Passat Variant 603/1731 - 606 400
Volvo V60  692/- - 795 000
Volvo V70 555/1580 850 000 950 000
Alfa Romeo 159 Sportwagon 445/1235 - 800 000
Audi A6 Avant 546/- - 991 600
BMW řady 5 touring 560/1670 - 1 107 625
Mercedes třídy E kombi 695/- - 1 018 800
Chrysler 300C Touring 630/1600 - 1 137 150

 

Pramen: AutemBezpečně.cz, únor 2011

Poznámka:  Údaj za lomítkem u objemu kufru odpovídá sklopeným zadním sedadlům a nákladu až po strop

 

Čtěte také:

Test Volkswagenu Passat 1,8 TSI: král, který se změnil jen napovrch

Test Seatu Ibiza ST 1,4 16V: pohlednější, ale menší bratr kombíku fabie

Test Renaultu Mégane Grandtour 1,4 TCe: umně zamaskovaný kombík

Test Škody Superb Combi 1.4 TSI - ani základní motor nezklame



Diskuse

 

Celkem 0 příspěvků.
 
Vážení čtenáři serveru AutemBezpečně.cz, vašich názorů si velmi vážíme. Naše internetová diskuse však má svá pravidla. Diskutujte proto slušně a neodbíhejte od tématu článku. Nevhodné příspěvky mažeme. Pokud chcete kontaktovat přímo redakci, klikněte sem. Redakce AutemBezpečně.cz

 

23.9.2017 22:10:21
reklama
  reklama