Hybridní Peugeot 508 RXH se pouští mimo silnice
Peugeot přichází
s dalším modelem, jehož přední kola pohání turbodiesel a zadní
elektromotor. Velký kombík navíc dostal terénní image, jakou se snaží zaujmout
také Škoda Octavia Scout nebo čtyřkolky od Audi - A4 a A6 Allroad.

Automobilky už začínají představovat své novinky, které přivezou na zářijový autosalon do Frankfurtu. Mezi nimi se objeví i Peugeot 508 RXH.
Pět-set-osmička se už několik měsíců prodává a portfolio nabízených verzí rozšíří hybridní varianta s pohonem všech kol.
Ten bude podobně jako u modelu 3008 netradiční – hybridní. Přední kola pohání dvoulitrový turbodiesel s výkonem 163 koní.
Zadní kola dostanou porci 37 koní navíc od elektromotoru. Oba dva se spolu postarají o točivý moment 450 Nm.
Peugeot slibuje spotřebu tohoto hybridního ústrojí ve výši pouhých 4,2 litru nafty na sto kilometrů.
Peugeot 508 RHX se poprvé představí veřejnosti na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu
K dispozici bude i několik kilometrů emisně čisté jízdy na elektromotor. Nafťák zůstane po tuto dobu vypnutý.
Menší bratr Peugeot 3008 Hybrid4 zvládne bez čmoudíků čtyři kilometry. U právě představené novinky 508 RXH výrobce tento údaj neuvádí.
Zato se vůz chlubí agresivním designem s markantními předními LED světly pro denní svícení. Jsou ve třech řadách a ve vertikální pozici.
Peugeot slibuje velmi nízkou spotřebu nafty u své novinky
Plastové lemování blatníků, prahů a na ně navazující černé pásy na náraznících posouvají ambice francouzského vozu střední třídy do lehkého terénu.
Široká bude základní výbava Peugeotu 508 RXH. Nebudou v ní chybět elektricky ovládaná přední sedadla, head-up displej, hliníková 18palcová kola, prosklená panoramatická střecha nebo audio systém s navigací.
Kromě toho slibuje automobilka se lvem ve znaku u své novinky specifické barevné provedení interiéru s dekorativními prvky v barvě mědi a s koženým čalouněním.
Cenu Peugeotu 508 RXH automobilka zatím neoznámila, dá se však předpokládat, že se přiblíží hranici milionu korun.
(buč)
Vertikální světla pro denní svícení jsou markantním prvkem designu přední části nového peugeotu
Čtěte také:
Srovnání kombíků: praktická auta s velkým kufrem zlevňují
Peugeot 3008 HYbrid4 má elektromotor navíc pro zadní kola