Hlášení pojistné události, dejte si na něm záležet a vyhnete se starostem

Získejte všechny důležité údaje o řidiči a jeho vozidle
Pojišťovny logicky hledají štěrbiny v popisu nehody, aby mohli platit jen co nejméně, chybějící podpis, fotodokumentace či číslo pojistné smlouvy pojistitele druhého řidiče může být dokonce důvodem k odmítnutí vyplacení pojistného plnění. Proto je v zájmu poškozeného řidiče, aby všechny údaje o pojistné události nahlásil co nejdříve. Pokud druhý řidič údaje odmítne vydat, neváhejte přivolat na místo policii, budete v právu, má totiž ze zákona povinnosti je poskytnou.
Využijte Evropský záznam o dopravní nehodě
Struktura záznamu o dopravní nehodě není zákonem ukotvená, ovšem využití evropského formuláře poskytuje mnoho výhod. Především je to jeho jazyková univerzálnost, každý bod v Češtině odpovídá pořadím bodům v cizím jazyce, a tak je díky němu výrazně zjednodušena komunikace při haváriích v zahraničí, nebo i v Česku při nehodách s cizinci.
Záznam obsahuje všechny náležitosti popisu dopravní nehody a je široce podporovaný pojišťovnami po celé Evropě. Pokud můžete, mějte ho na vašich cestách stále při sobě, odpadne Vám spousta zjišťování a stresu.
Kontaktujte asistenční linku vaší pojišťovny
Většina českých pojišťoven má zřízeny vlastní asistenční linky pro pomoc řidičům při likvidaci jejich nehody. V případě naší pojišťovny AXA je to linka 292 292 292. Linku můžete kontaktovat non-stop a dostat okamžitou pomoc včetně všech informací, co potřebuje pro co nejpohodlnější vyřízení pojistné události.
Bližší informace o zákaznické lince včetně dalších údajů o podmínkách našeho havarijního pojištění a povinného ručení naleznete na našich webových stránkách.